Thursday, May 11, 2006

anna rovira

em sembla que me perdut part del debat....
però m'hi afegixo. Els dos primers textos.... "xapó" pel mal exemple i el bon exemple. El millor comentari sense cap dubte és el teu carles.
Però us diré una cosa.... Jo també estic cansada d'una cosa..... Estic cansada de que els arquitectes siguem un tipus de persona massa crítica amb tot el que veu, pel qual tot ho posa en dubte i poques vegades és capaç de veure més enllà del propi nas de l'arquitectura.Estic cansadade que hi hagi el mundillo dels arquitectes... estic cansada de que l'arquitecte es cregui una persona diferent....
Jo crec que l'arquitectura va molt més enllà. Jo crec que no té límits i que un edifici no ens parla només per com és físicament, com tampoc un arquitecte ens fa un edifici pel seu nom (a excepció d'alguns....).
Estic cansada de criticar, en canvi és tan fàcil el diàleg.... és tan fàcil entendre a la gent.... Últimament trobo més arquitectura amb el diàleg amb persones no arquitectes amb la pròpia arquitectura.
Jo crec que hem de tocar de peus a terra... Ser més optimistes i disfrutar de la nostra carrera....
Potser visc a un altra món.... Però a mi m'encanta la Torre Agbar.... Tot i així, estic encontra de que hi hagi un Nouvel a cada ciutat, i una Zaha o un Patxi... Estic en contra d'una arquitectura universal. Dubto molt que la Torre Agbar sigui una arqutiectura Universal. Crec que hi ha molt més de positiu que de negatiu.
Allà va la meva opinió.... No se'm tireu tots encontre.....
Una que us troba a faltar molt:
Anna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home